Ne găsiți pe și pe .

Informația: Astăzi, 1 octombrie, intră în vigoare articolul din Codul audiovizual care interzice prezența în publicitatea pentru jocuri de noroc a personalităților vieții publice, culturale, științifice, sportive sau a altor persoane, care, pe fondul notorietății în mediul online, pot încuraja participarea la astfel de jocuri.

Concret, art. 109, alin. 7 din Codul audiovizual prevede că „Este interzisă difuzarea de publicitate pentru jocuri de noroc în care sunt prezente personalități ale vieții publice, culturale, științifice, sportive sau alte persoane, care, datorită notorietății în mediul online, pot încuraja participarea la astfel de jocuri”.

În lipsa unei definiții, în prezent există dificultăți în a încadra anumite persoane în categoriile imprecise ale Codului intitulate „personalitate a vieții publice...” și „persoane cu notorietate în mediul online”. Cum se cuantifică notorietatea influencerilor și care este pragul care delimitează o persoană cu prezență pe Internet de una care poate fi considerată „de notorietate”?

• Mircea Toma, membru în CNA, spune că în prezent se lucrează la clarificarea celor două concepte.

Sursa: Hotnews 

Citește și: